ZWROTY
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Aby dokonać zwrotu towaru postępuj zgodnie z punktami poniżej:
I. PRZYGOTUJ PRODUKT DO WYSYŁKI
Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz nie może nosić śladów użytkowania. Do paczki należy dołączyć dowód zakupu. Przesyłka powinna być zabezpieczona na czas transportu.
II. WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU
Formularz zwrotu towaru możesz pobrać TUTAJ. Należy go dołączyć wraz z dowodem zakupu do paczki ze zwracanym produktem.
III. PRZEŚLIJ PRODUKT
Przygotowany do transportu towar należy przesłać na adres:
Zet-Ka
Koniecpolska 14
42-280 Częstochowa
IV. ZWROT ŚRODKÓW
Pieniądze za zwracane produkty (z potrąconym kosztem nadania paczki wybranym przy zakupie) dostaniesz na konto bankowe które prosimy przesłać mailem kontaktowym.
Pamiętaj, że koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący. Postaramy się niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia zwrócić wszystkie dokonane przez Kupującego płatności na rzecz zwracanego towaru.
REKLAMACJE
Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie po uprzednim kontakcie Kupującego ze sklepem Somethings.
NAPISZ DO NAS WIADOMOŚĆ
Skontaktuj się z nami w celu umówienia szczegółów reklamacji. Kontakt w celu wyjaśnienia przyczyn reklamacji jest niezbędny do realizowania dalszej procedury reklamacyjnej.
Telefon: 500097762
E-mail: dekus0221@gmail.com
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.
Więcej informacji na temat zasad wykonywania zwrotów oraz przebiegu reklamacji znajdziesz w regulaminie sklepu Twój Anioł.